21 Şubat 2010 Pazar

yeniden merhaba:)

              merhabalar arkadaşlar çoookk uzun zaman oldu yazmayalı.kendimi bloguma karşı  sorumlu hissediyorum fakat elimde olmayan nedenlerden ötürü uzun süredir giremedim.finallerle uğraştık 2 3 hafta.2. vizelerim kötü geçmişti neyse ki finaller de kurtardım.hatta beklediğimden de ii notlar aldım.sınavlar biter bitmez memlekete geçtim yazdan beri hiç gitmemiştim.okadar özlemiştim ki mardini ailemi:(artık rüyalarıma giriyordular çok zor  gerçekten bukadar uzakta okumak uğraşman gereken okadar çok problem varken aynı zaman da hasret de çekiyorsun.ama  hasretimin hakkını verdim:)23 gün kaldım evde.evde de netim olmadığı için giremedim hiç dolayısıyla blogumdan da uzak kaldım.bizimkiler de beni heyecanla bekliyordu bol bol hasret giderdik.mardindeydim hep başka biryere gidemedim.ama  güzeldi akrabaları ziyaret ettim arkadaşlarımla zaman geçirdim.ilk zamanlar bişeylerle de uğraşıyım diyordum c#la ilgili kitap da götürmiştüm ama yalan oldu:)evde çalışılmıyor yaaa.yaptığım tek şey buarada ehliyet sınavım vardı ona bakıyordum arada.sınava girdim neyseki iyi geçti geçerim sanırsam:)tabi kitap da okuyordum okadar da boş geçirmedim.şiire saldım buaralar mardinden hicri izgören ve ahmet tellinin kitaplarını aldım onları okuyordum arasıra.çok beğeniyorum ikisini de tavsiye ederim.
neyse fazla uzatmıyayım arkadaşlar uzun uza yazdığımı  görenler okumak istemiyecektir muhtemelen(bende de  bazen öle oluyo:)).biraz kafa dinleme fırsatı  buldum.tatilden aklımda kalana uçsuz  bucaksız ve eşsiz manzarasıyla beni büyüleyen mezopotamya ova manzarası oldu....çok özlüyorum:(

    işte ovanon son hali okadar çok seviyorum ki bu manzarayı.mezopotamya çay bahçesinden çekilmiş bir fotoğraf.biraz yeşillenmiş ova.mardine geldiginizde  ovaya  karşı mezopotamya çay bahçesinde bi çay içmenizi
şiddetle tavsiye ederim:)










işte mest olmuş bir adet derya:)

Hiç yorum yok:

 
Facebook

Bizi takip edin!

ESOGÜ Bilişim GünleriESOGÜ Bilişim Günleri