17 Mayıs 2010 Pazartesi

bir bilişim günlerinin daha sonuna geldik............

bildiğiniz gübü bu yıl 2. sini düzenlediğimiz geleneksel "bilişim günleri" etkinliği üniversitemizin 4 fakültesi ve 5 klubünün iş birliği ile gerçekleşti.
ben de organizasyon komitesinde yer aldım,çok yorucu ve eğlenci 3 gün geçirdik organizasyon ekibi olarak.evet çok yorulduk ama yaptığımız işten zevk alarak yaptık ve yaptığımz işten insanların memnun kaldığını görmek bizi daha da mutlu etti.
bilişim günleri 2010 bölüm başkanımız NİHAT ADAR,REKTÖRÜMÜZ FAZIL TEKİN,İBF DEKANIMIZ ve ORGANİZASYON KOMİTESİ BAŞKANI ARKADAŞIMIZ GAMZE ÇUKURLUÖZ'ÜN açılış konuşmaları ile başladı,
1. gün
  • Semih OMURTAK Ürün Geliştime    Grup Müdürü – Savronik A.Ş. “Arge”
  • Dr.Faruk YARMAN – Havelsan A.Ş. Genel Müdürü
  • Sibel TEKİN – Ericsson HR Generalist -“İnsan Kaynakları ve İşe Alım Süreçleri”
Faruk Yarmanı eskişehirde görmek ve dinlemek lüxüne sahip olmak çok güzeldi,çünkü onu davet edebilene kadar baya bir uğraştık
Sibel Tekin'nin sunumu da çok güzel ve etkileyiciydi,kendisi ericson insan kaynakları sorumlusu oduğundan işe alım süreçleri ve cv hazırlama gibi konularda uzman yaklaşımlı sunum yaptı.
2. gün
  • Elektrik Mühendisleri Odası ve  Av.Barış GÜNAYDIN “Bilişim Hukuku”
  • Microsoft “Office 2010 Lansmanı”-Uğur UMUTLUOĞLU – Microsoft
  • “Visual Studio 2010 Lansmanı”-microsoft
  • Semen CİRİT, Bahadır KANDEMİR, Gökmen GÖKSEL – Tübitak UEKAE “PARDUS nedir?”
  • Semen CİRİT, Bahadır KANDEMİR, Gökmen GÖKSEL – Tübitak UEKAE “Nasıl PARDUS Geliştiricisi Olunur?”
Barış Günaydın'ın bahsettiği konu bilişim suçalrı idi kendisi bu konuda uzman bir avukat idi,bilişim suçları kavaramını kapsamlı bir biçimde bilmök konya'da öğrenmiştim,bu sunum sayesinde daha başka şeyşer  öğrendim ve bildiklerim pekişmiş oldu,yeni yeni popülerleşen ve yaygınlaşmaya başlayan bir kavram olduğundan içeriği pek bilinmez,faydalı bir sunum oldu
microsofta diyecek birşey bulamıyorum zaten,nasıl bri office idi o,çok etkilendim.yeni özellikler eklenmiş,bu sunuma ve de office 2010a hayran kaldım.çok güzel efektleri ve web bağlantıları vardı,visual studio 2010da da çok güzel yenilikler olmuş.
microsoft kendi oturumundan sonra çekiliş yaptı,7 kişiye windows 7 ve bir kişiye netbook verdi,bana çıkar diye ümit ettim ama olmadı:(
3. gün
  • Cenk TEZCAN – INTEL “Tıp ve Bilişim”
  • Berkan USLU , Ali Murat SÜMEN –“Boğaz Harbi Oyunu : Kara Savaşları Beta Tanıtımı”
  • PARDUS-ÇOMÜ 64 Bit Pardus Geliştiricileri“64 Bit Pardus”
  • Ali IŞINGÖR ,Gizem BELEN – PARDUS özgürlükiçin.com “Özgürlük için Topluluk Süreçleri”
tıp ve bilişimi hiç bukadar içiçe düşünmemiştim,Cenk Tezcan çok etkileyici bir sunum yaptı,sunumlarındaki kısa filmlele de sunumuna güzellikl kattı
boğaz harbi oyunu sunumunda ise geliştiricilerinden iki arkadaş katılmıştı,oyunun tanımtımı yaptılar,
en son oturumdan sonra da bilişim eğitim merkezipozitif bilgi akedemisi,vatan akademi,yaklaşım kpss eğitim kurumlarının hediye eğitim çekilişleri oldu,salonda heyecan dorukta idi,eğlenceli anlar geçirdik,çok fazla çekiliş vardı son oturumda da çok fazla kimse kalmadığından salondakilerin şansı yüksekti ama bana hiç birşey çıkmadı:(
biraz da ekibimizden bahsetmek istiyorum,bu 3 gün içinde  çok kaynaştık bir kısmını önceden tanıyordum yeni tanıştıklarımla da çok çabuk kaynaştık,arkadaşların hepsi de çok güzel insanlrdı görev aşkıyla herkes bi o tarafa bi bu tarafa koşturuyordu.çok güzel bir ekip olduk,önceden iş bölümü yapılmıştı zaten hiçbir anlaşmazlık yaşamadık,kim ne yapabilirse yapılyordu.
güzel iş çıkardığımızı düşünüyorumiçok güzel geri dönüşler alıyoruz zaten.
seneye tekrar bilişim günlerinde bulışmak dileğiyle.....
emiği geçen herkesin yüreğine sağlık......
                                  işte organizasyon ekibimiz

    DERYA GÜNDÜZ

Hiç yorum yok:

 
Facebook

Bizi takip edin!

ESOGÜ Bilişim GünleriESOGÜ Bilişim Günleri