18 Mayıs 2010 Salı

gidiyorummmmmmmmmmmmm

bi 15 dak sonra evden çıkıyorum,gidiyorum herşeyi geride bırakıp gidiyorum......
mardine gidiyorum e güzel bir duygudur:)
ama yine de içim  buruk çok sıkışık bir zamanda gidiyorum,yapılması gereken 2 proje, haftaya 3 quiz ,sonra finaller,ödevler.....
ve giderken kaçırdıklarım da var mehmet atlının konseri var 2 senedir bekliyordum kısmet değilmiş:(
en güzeli de önce ankaraya gidiyorum,orda beni en sevenler var meltemim ve çilemim ankarada beni bekliyorlar.okadar çok özledim ki onları,hasretleri içimi kemiriyordu,
veeee mardine gidiyorum,mezopotamyaya kavuşuyorum....
evdekileri de çok özledim,babam bu gece heyecandan yatamıyacak,annem bir hafta öncesinden başlamış hazırlıklara,mardin heyecanlı mardin sabırsız ben gidiyorum.....
ve geride bıraktıklarım.........:(  ev arkadaşım tek kalıyor,şoreşger  biliyorum gidiyorum diye suratın asık:(
beni özle eskişehir..........................
DERYA GÜNDÜZ

Hiç yorum yok:

 
Facebook

Bizi takip edin!

ESOGÜ Bilişim GünleriESOGÜ Bilişim Günleri