22 Ağustos 2010 Pazar

Stajı da bitirdik........

     
        Zorunlu bölüm stajımın 25 iş gününü  BilgeAdam Bilgi Teknolojileri Akademisinin    yazılım departmanında  yazılım departmanı sorumlusu Sedat Salman staj hocam olmak üzere tamamladım.BilgeAdam Kurumundan biraz bahsetmek gerekirse:

1997den bu yana sektörde yer edinen Bilgeadam 8 bireysel 3 kururmsal şubesiyle Bilişim teknolojileri alanında  eğitim veren en iyi kurumlardandır. aynı zamanda Bilişim teknolojileri sertifika programlarında en çok tercih edilen eğitim kurumlarındandır.
Microsoftun en yüksek seviyedeki iş ortaklığı Gold  Partner for Learning Solutions (CPLS) statüsünde bulunan BilgeAdam,yedi yıl üstüste  Micrososft tarafında "En iyi Microsoft Yetkili Eğitim Çözümleri Ortağı" olarak seçilmiştir.Aynı zamanda Microsoft'un tüm dünyadaki 1.700 yetkili eğitim merkezi arasında sadece 13 kurumu seçerek oluşturduğu "Dünya Eğitim Danışma Konseyi"nin tek Türk üyesidir.BilgeAdam'ın bireysel ve kurumsal eğitimleri vardır.BilgeAdam kurumsal şirketlerin  eğitim ve danışmanlık ihtiyaçlarını karşılamaktadır.

  • Bireysel olarak da şu eğitim alanları mevcuttur:
  • Yazılım ve VeriTabanı Uzmanlığı
  • Sistem ve Ağ Uzmanlığı
  • Web ve Grafik Tasarımcılığı
  • Uutocad ve 3d Uzmanlığı
  • Microsoft Office
  • Ingilizce
  • Bilgisayarlı Muhasebe ve SAP Finans Uzmanlığı
  • Autocad ve SketchUp Pro
  • Kariyer Eğitim Programları
  • Bilgi Yönetimi ve Raporlama Uzmanlığı


        BilgeAdam bir eğitim kurumu olduğundan  stajım daha çok eğitim tabanlı oldu.Staj hocam benim eğitimlerine katılabileceğim 2 grup ayarlamıştı hafta içi sabah ve haftasonu öğleden sonra grubu.Girdiğim haftaiçi grubu ben derslere katılmaya başladığım zaman Sql eğitimi almaktaydılar.Ben  de onlarla beraber sqlden başlarayarak  ado.net ve ,Net’in başlamgıç kısmı eğitimlerine katılma şansına sahip oldum.Girdiğim haftasonu grubu ise başlangıç seviyesindeydi,c# ile başladılar ben stajımı bitirdiğim zaman ise  sql’e geçtiler.Bu sayede c#'ı da tekrar etme imkanı buldum.Derslere girdiğim zamanlar dışında da Staj hocamla   beraber çalışmalar yürüttük.Kendisine katılacağı eğitim ve seminerlerde kullanmak üzere  araştırma,slayt ve raporlar hazırladım,geri kalan zaman da ders çalıştım.Yazılım bölümündeki diğer hocalarım da bana çok yardımcı oldular.Takıldığım konuları onlara sordum,zaman zaman bana konu anlattılar.BilgeAdam'da katıldığım dersler çok verimli oldu,eksik olduğum birçok konuda çok şey öğrendim,staj da  bana çok şey kattı.Çalışma hayatını gözlemleme ve  içinde bulunma şansına sahip oldum ayrıca sektörden  birçok insan tanıdım  ve çok güzel arkadaşlar edindim.Ordaki bütün hocalarıma benim için yaptıklarından dolayı teşekkür ediyorum.........





DERYA GÜNDÜZ

4 yorum:

znpzsy dedi ki...

Derya artik gelmeyecek misin?
:(

web yazılım dedi ki...

Bilgisayar mühendisliğinin 1. ve 2. sınıflarında sadece mühendislik dersleri alındığı için ; tam olarak neyle karşı karşıya olduğunuzun farkında değilsinizdir.

3.sınıfa geçtiğiniz andan itibaren programcılık, sistem ve donanım dersleri ardarda sıralanmaya başlar.

4.sınıfın başında ise çok önemli birşeye karar vermek zorundasınızdır.

Acaba hangi dalda uzmanlaşmalıyım?

DERYA GÜNDÜZ dedi ki...

Analizinize katılıyorum kesinlikle,tarihsel gelişim o şekilde ilerliyor,bu yüzden piyasaya çıkıncada yetersiz olduğumuzu anlıyormuşuz(ben de henüz mezun değilim fakatedindiğim duyumlar hep bu şekilde)

Mücahit İNEL dedi ki...

İnşallah bende bilge adam da staj a başlayacağım. Sizi yazınız sayesinde şimdiden orada geçecek günlerim hakkında bir önbilgi sahibi oldum teşekkürler. :)

 
Facebook

Bizi takip edin!

ESOGÜ Bilişim GünleriESOGÜ Bilişim Günleri