30 Mart 2010 Salı

msn virüsü nasıl temizlenir

geçenlerde bir arkadaşım,msnsine virüs bulaştığını ve nasıl temizleyebileceğini sordu,bunun üzerine ben de biraz araştırma yaptım.hepimizin karşılaşabileceği ve son zamanlarda epeyce sık karşılaşılan bir sorun haline geldi,en kötüsü bu virüs sizin adınıza listenizdeki kişilere ileti gönderiyor ve böylece virüs gittikçe yayılıyor.
           msn temizle programları var, bunlardan birini kullanarak msnnizdeki virüsleri temizleyebilirsiniz.
işte msnnizdeki virüsleri temizlemek için birkaç basit adım:
*öncelikle bilgisayarınızdaki sistem geri yükleme özelliğini kapatmalısınız,çünkü  windows sistem geri yükleme ile  sürekli yedek alır,virüslü halinin yedeğini almamak için kapatıyoruz(bilgisayarım-özellikler-geri yüklemeyi kapat).
*sonra msnvirüs temizleme programlarından  birini indirerek bu programları çalıştırmalısınız.işte mevcut  virüs temizleme programları:
-MSNCleaner Programı
-Msnvirusremoval Programı
-Msn Virüsü Temizleyici Programı
-Msn virus Cleaner Programı
-Clean virus Msn Programı
ayrıntılı bilgi,resimli anlatım ve programları indirmek için   tıklayınız.
böylece msnnizdeki virüsleri silmiş olacaksınız,ama iyisi mi siz tanımadığınız kişilerden gelen dosyaları kabul etmeyin,tanıdığınız kişiler olsa bile içeriğinden emin olduktan sonra kabul edin.
virüssüz günler diliyorum:)

Hiç yorum yok:

 
Facebook

Bizi takip edin!

ESOGÜ Bilişim GünleriESOGÜ Bilişim Günleri