29 Mart 2010 Pazartesi

ve sonunda vizeler bitti.............

dun son vizeye de girdim.final müthişti,oop gösterdi günümüzü çok zordu gerçekten,kendimce bişeyler yaptım ama nasıl bi  not gelir pek emin değilim.vizelerim çok ii değilde sanki,beni  pek tatmin etmedi,notlar çok ii de gelebilir çok kötü de.gerçi assembly açıklandı,kötü almışım,açıklanan ilk sınavımla kötü bir başlangıç yaptım:(
ama en güzeli ne biliyor musunuz,vize sonrası o rahatlama hali,hiçbişeye değişilmez.sınavdan çıkar çıkmaz kendimi dışarı attım.arkadaşa gittim,akşam dışarı çıktık,gezdik,biyerlerde oturduk sohpet ettik,çok eğlenceli bir geceydi.bugün de asp.net kursu vardı,saat değişikliğinin azizliğine uğradım.anahtarlar bende kursun ayarlamasını ben yapmışım ama saat değişikliğinden hbrim yok,bian bilgisayara baktım ve saati farkettim.hemen  msj attım herkese kurs 2de diye:)telaşlandım , bi de ev  uzak, uzun sürer  okula gitmek.
buakşam da selda(vanlı arkadaşım) geldi bize.uzun zamndır görüşmemiştik.kurufasülye bi de bulgur yaptım,gaz lambası ışığında yemek yedik.sonra şarkı söyledik(seldanın sesi çok güzel de),çok güzel bi akşamdı.selda gittikten sonra da deryayla film seyrettik.yılmaz güney filmlerinden "endişe",çok güzel bir filmdi,zaten yılmaz güney filmiyse güzeldir:)
işte böyle sınvdan önce bitince şunu yapacam bunu yapacam diyordum ama 2 gündür pek bişey yapamadım(yani çalışma anlamında),ama güzel geçti bu iki gün.
şimdi ise yapılması gereken bi dünya iş var,normal hayatıma dönmeliyim:)

Hiç yorum yok:

 
Facebook

Bizi takip edin!

ESOGÜ Bilişim GünleriESOGÜ Bilişim Günleri