1 Aralık 2009 Salı

dünyadan deryaya.................

bu 4 gün okadar güzel geçti sanki dünya üzerinde değildim gecem gündüzüme karışmıştı günler nasıl geçti anlamadı.perşembeden itibaren bugüzel günleri yaşayacak olmayı hayal ederken çarşamba akşamı en yakın arkadaşım olan ve istanbulda okuyan meltemim süpriziyle şoka girdim onu per bekliyordum ama ev arkadaşımla anlaşıp bana oyun yapmışlar ve  kapıyı  açtığımda  onu  karşımda  gördüm  yaklaşık bi dakikalık tepkisizlikten sonra şoktan  kurtuldum okadar özlemiştim ki dayanayıp ağladım.meltemi anlatmaya çalışmacam  ama kelime bulamıyorum çocukluk arkadaşım aramızda ilişkiye kelime uyduramıyorum arkadaşlaık dostluk kardeşlil hepsinin ötesinde...bayramda eve gidemedik memlket çok uzak bde tatil azdiye burda kalmaya karar  vermiştim meltemde istanbulda kalacaktı beraber olalım diye kararlaştırmıştık ferhatta kütahyadan geldi o da benim liseden rakadaşım ama çok değerli bir insan o da çok has biridir.bi de ramazan da burda kaldı mardine gitmedi o da benim için özel bi insan.Memleketten oln arkadaşlaarımızn bi çoğu aynı nedenlerden dolayı burda kaldı ben de düşündüm ki bayramda herkes biarada olsa ne güzel olur bi bayram yemeği yaparız kendi çapımızda bayramı kutlamaya çalışsak çok güzel olur.Arife günü de anam bize öle bi valiz yolladı ki Allah  razı olsun içinde yok yok.O valizi açma durumumuz hele komedi ben meltem ev arkadaşım derya valizi açtık her çıkan şey bizi okadar mutlu etti ki elden ele dolaştı defalarca baktık.anam yemek de yollamış bayram için işkembe,sarma,içli köfte,kışlık bişeyler,peynir,zeytin,bayram şekeri,kolonya bile aklıma gelmeyen biçok şey...... Canım anam ya çok yorulmuuş saolsun elleri dert görmez inş çok dua aldı zaten.
  bayramlar yaa çok tuhaf çocukluğumuzun  bayramları nasıldı şimdi nasıl çok şey değişti ben de hep bayram öncesi çok heyecanlanırım ogünün özel olduğunu farkında olmaya çalışırım.bayram günü arkadaşları ramazanlara davet ettik yaklaşık 15 kişiydik.kuru fasülye,pilav,tavuk yaptık bi de anamın gönderdiği yemekler vardı yemekleri beraber yaptık ramazanla çok ii yemek yapar ramazan ben de ona yardım ettim:)çok güzeldi herşey büyük bi sofra kurduk sonra hepberaber oturup yedik okdar kişiyi birarya toplamayı başarmıştık büyük mutluluktu herkeste çok mutuydu eskişehirde bayramda böle bi atmosferi yaşıyor olmaktan dolayı.
yemek çay falan derken akşam oldu arkadaşlar kalktı biz de dışarı çıktık akşam titanik cafeye gittik orda bizi çok duygulandıran olayı anlatmadan geçemicem garson arkadaşla sohpet ederken nerelisiniz diye sorunca biz mardinliyiz dedik ardan biraz zaman geçti arkadaşlar dedi çıkmadan bi hepiniz uğrayabilir misiniz dedi  biz de şaşırdık ne olabilir diye  aklımza  farklı farklı şeyler geldi neyse çıkarken baktık bize ev baklavası hazırlamış annesi yapmış onlara getirmiş sonra biz eve gitmediğimizi falan söleyince acımış galiba:( çok duygulandık yaw adamın bu jestinden ailelerimizden uzaktık ve olarsız bayram geçirmek üzücü benim anam da her bayram baklava açardı....bayramın ilk günü böle geçti işte ikinci gün biz çıkıp burda kalan arkadaşları ziyaret ettik bayramlaştık komikti şakacıktan bayram yapıyorduk sanki üçüncü gün de dedik  şehri dolaştıralım biraz arkadaşalara ama  hava kötüydü gezemedik pek akşama da çiğköfte partisi yaptık ve sabahladık o gece hiç uyumadık .okadar dolu geçirdik ki okadar çok şey yaptık ki şuan bi  uyusam 3 gün uynanamam hepimiz çok yorulduk.ama rüya bitti  derya uyan  eski haline dön ödevler sınavlar haftaya da  vizeler.........:(  çok ii geldi bana.off ölüyorum duygu ve düşüncelerimi anlatacam  da dayanmıyorum uyucam yrn 9da  ders var :(
devamı yrn.......................

Hiç yorum yok:

 
Facebook

Bizi takip edin!

ESOGÜ Bilişim GünleriESOGÜ Bilişim Günleri