24 Aralık 2009 Perşembe

kemal hocaya inceden sitem!!!!!!!

kemal hocaya attığım mail.
iyi akşamlar hocam derya gündüz bil mühen. 2 .sınıf(kaç defadır yanınıza gelen fakat işiniz olduğu için bi türlü kafasına takılanları szinle paylaşamayan sizin de "şanssızsın" dediğiniz).bil. mühendisliği hocaları olarak bize yeterince zaman ayırmadığınızı ve bizlere karşı çok ilgisiz olduğunuzu düşünüyorum.elbette ki sizlerin de işleri vardır çok yoğunsunuzdur ama bize de ayıracağınız zamanınız olmalıdır bence(ki sizin diğer hocalara göre bu anlamda daha iyi olduğunuzu düşünüyorum).derste anlatılanlar çok yetrsiz kalıyor kafamıza çok şey takılıyor ama cvp alamıyoruz.herşeyi anlatamazsınız belki derslerde ve tüm zamanınızı da öğrencilere ayıramazsınız tabi ki.şahsım adına c# ile baya bi uğraşıyorum anlattıklarınızı günü gününe çalışıyorum ama sınavda çok düşük aldım mesela ve hiç çalışmayan insanların çok daha iyi aldığını görüyorum.çalışırken gerçekten not u düşünerek çalışmıyorum ama çalıştıktan sonra iyi bi not almak da isterdim.sınav kağıdıma bakayım yanlışlarımı size sorayım diye ödevler hakkında size danışayım diye defalarca geldim odanıza ya yoktunuz ya da olduğunuzda müsait değildiniz....


bunları yüzyüze konuşmak isterdim ama muhtemelen geldiğimde yine ulaşamıyacam size oyüzden mail atmayı tercih ettim.

amacım saygısızlık yapmak değil öle de olduysa da affola iyi akşamlar hocam.

Hiç yorum yok:

 
Facebook

Bizi takip edin!

ESOGÜ Bilişim GünleriESOGÜ Bilişim Günleri