2 Aralık 2009 Çarşamba

rüyadan uyanıyorum galiba................

dünkü yazıma baktım da uykulu halle baya hatalı yazımlar yapmışım.Affola.bugün 9da ders vardı ama uynanadım daha  doğrusu uyandım da geri yattım:)tuhaftım   bugün yaw  aptal aptal ortalarda  dolanıyordum sanki  içimden  gülmek gelmiyordu hiç çünkü bi insan 4 gün  boyunca  hiç durmadan gülerr  mi bu bensem ve ferhat gibi bi arkadaşın olursa işte ozaman olur.Ferhat harikaydı kız arkadaşından ayrılmış olması ters mi tepti anlamadım ama bomba gibiydi karnımıza ağrılar giriyordu gülmekten.gerçekten hakkını verdik diye düşünüyordum.ramazan da diyor ki dün eve gittikten sonra ev çok sessiz gelmiş ona yerimiz çok belli oluyomuş,meltemle de konuştum aynı şeyler ferhat aradı çok özledim sizi diyor,derya çok alışmıştım onlara diyor.deryayla hatta ramazanla bile bukadar çok zaman geçirmemiştim geceli gündüzlü.bi de bütün geceler de hep beraber sabahladık......işte anılar defterime  yerleşen bi anım daha  geriye kalan çektiğimiz fotolar ve vidyolar ,düşündüğümde yüzümde ince bi tebessüm ve kalbimde özlem sızısı oldu...şimid en çok hoşuma  giden fotolarımızı paylaşmak istiyorum...
                                                titanicde ev baklavası yerken...
melteme bak nasıl da burnundan duman çıkarıyor  sonrasında da nergileyle sarhoş olacak ama:)



şu güzellere bak maşallah:)
ferhatla şekerlikle poz veriyoruz ferhatta şekerliğe




bakıyor güya:)meltem ferhatın cariyesi olmuş:)



orhanlarda yemekteyiz.çıxarate haziri:):)tırşık  harikaydı....(ramazan yaptı ben de tuzunu attım)



meltemin orjinal resimlerinden


sürgücülü ferhatın yeni treni 2009 model:)

melteme bak sanki birazdan göğe yükselecek:)(ama çok güzel çıkmış)


ferhatın orjinallikte meltemle yarışmak için yaptığı hamle......kafasında soru işaretleri var:)

çok tatlısın:)

Hiç yorum yok:

 
Facebook

Bizi takip edin!

ESOGÜ Bilişim GünleriESOGÜ Bilişim Günleri